Friday, November 5, 2010

~Ditinggalkan~


Huaaaaaaaaaaaa.....
Lama tak update blog!

Exam! Exam! Exam! I have 1 more paper to go! So, hari Selasa minggu depan aku akan berdepan dengan 1 lagi paper yang aku kira memang menguji minda ku yang sedia cerdik dan pandai ini. Hehehe. Cakap kena confident, bukan nak berlagak, tapi haruslah yakin dengan diri sendiri. oPS! Terlebih sudah!

~Pic edit dekat piZap~
saya budak baru belajar, kalau salah jangan kutuk taw!

So, hari ni di rumah bernombor 49, Jalan Bandar Baru Tambun ni, aku tinggal berdua jer ngan Azny. Huk Huk Huk. Sedih taw! Terpaksa la kitorang masak sendiri hari ni, sebab driver balik rumah! Huwaaawawaaaaaaa... (Nangis kuat lagi!). Semalam dok bertiga, siap kuar shopping2 lagi, padahal exam tak abis lagi, tak hengat! Nak tengok cam ner rupa orang nak exam tapi tak hengat, tengok kat bawah nie...

~ Sementara menanti orang cuba kasut, kita yang tak cuba snap la picture~

SO, bila driver dah balik, terpaksa la duduk sendiri sambil meratapi nasib diri yang kene makan sardin, untuk 2 hari.... Memang sadis!

~ Sedih tak, tengok makanan dalam tin jer menjadi santapan~

Ok lah, nak mandi dulu.... (Hehe, kantoi tak mandi lagi). Pas ni nak sambung study and kemas bilik. Korang doakan aku boleh jawab dengan cemerlang taw tok exam APPLICATION OF MATHEMATICS tu! Sampai ketemu lagi! Bye~

~Cau Cin Cau~








1 comment: