Monday, October 25, 2010

ATTENTION: Kamu di'tag' ! Bang Bang BOOM



First off all, thank you to Cik Fara LaLoLa LoLita kerana telah men'tag' saya for 25 random things bla bla bla... Actually, aku pun terfikir benda yang sama cam Farah jugak.... Erm tapi tak pe la, aku akan cuba jawab sehabis baik ye?
Ok, berikut merupakan syarat-syarat penyertaan sekiranya anda di'tag' oleh saya. Sila baca syarat-syarat dibawah dengan teliti.


Once you have been tagged, you are supposed to write a note
with 25 random things, fact, habits, or goal about you.
At the end, choose 25 people to be tagged.
You have to tagged the person who tagged you
If I tag you, its because i want to know more about you


  1. Nama diberi Ainul Syariha Binti Azhar . Orangnya cantik laksana puteri. Maksud namanya indah sekali. (Mata Yang Masyhur) Kui3...
  2. Love beauty sooooooo much~ I am beauty concious... Walaupun tak la cantik tara mana pun (cumil jer)... Tapi tetap suka cantik, suka benda-benda yang cantik, suka nak jadi cantik, suka tengok orang lain cantik, suka puji orang cantik, suka kene puji cantik, suka bagi tips cantik~ wink*wink*
  3. Bekas debater, pemidato,  dan MC (yang ni belum pencen lagi). Ha... Jangan tak taw ! Aku nie dulu pembahas terbaik kot! Jangan main-main. Sekali aku libas dengan kata-kata, boleh pengsan wooooooooo~
  4. I am Clinique user... Aku ada hampir semua set asas Clinique including make-up remover, scrub, facial foam, toner, moisturizer, sun block, foundation, compact powder, mascara, liquid eye shadow, eye cream, moisture surge and bla bla bla... Ada yang dapat free and ada yang beli sendiri...
  5. Sudah berpunya... Maksudnya aku nie dah ada bf la... hehehe... I am Mrs. Hanif Ahmad. Kitorang dah dah dating for almost  2 and half years dah. Dating long distance. Sabah-KL
  6. Newbie dalam Facebook... Baru buat account FB seminggu yang lalu...
  7. Baca majalah REMAJA sejak umur 13 tahun sampai sekarang. Dari umur 13 sampai awal tahun nie aku tak pernah miss satu keluaran pun. Dahsyat tak? Cuma sekarang nak beralih arah sikit ke majalah yang lebih matang dan berinformasi.
  8. Memang nak jadi cikgu dari umur 5 tahun sampai sekarang. Tak pernah tukar cita-cita.
  9. Ada lesen kereta tapi tak boleh memandu kereta secara manual (hanya auto sahaja). Tak der lesen motor tapi boleh bawak motor dengan cemerlang. Pelik kan??
  10.  Basuh baju seminggu sekali~ hek! Pemalas???? Tak la... Jimat air.... Safe our enviroment!!!!
  11. Period pain yang sangat teruk~ Everytime nak datang bulan aku menggigil, fobia, hidup jadi tak tentu arah, terpaksa beli Evening Prime Rose tapi now dah ok!
  12. Tidur berteman 2 ekor beruang~ (teddy bear)... Manja kan aku nie? Cute kan? Hehe 
  13. Suka Indulgence from Secret Recipe
  14. Dah 4 kali tukar handphone (Nokia 1100, Samsung E61, SE Z600i and currently using SE Cybershort K700i kot)
  15. Roomate dengan Syazreen Akhqma for about 5 years! (Lamanya!)
  16. Orang panggil aku Ainul,  Sweet, Mak Enon, Inul Daratista dan lain-lain. Tak pernah lagi orang panggil aku  Syariha so far.
  17. Tinggi 151 cm. Berat 42kg. Perfecto! Aku dikategorikan sebagai XS size. HUHU... gembira!
  18. Suka baca blog sendiri~ (Perasan)
  19. Tak suka diperlekehkan terutama dari yang tersayang~ Aku sangat2 perlukan sokongan orang-orang terdekat untuk menjadi tabah dan bersemangat
  20. Sangat suka dan sayang kan kucing~ Meow meow~
  21. Kasut saiz 4. Kalau pakai 4 setengah pun dah sangat longgar. Kaki kecik nak wat cam maner?
  22. Suka masak simple2... (Sebenarnya tak berapa tahu masak).... hehehe... Malu malu... Ok la, aku ngaku la pasal tu.... 
  23. Suka tido~ ZZZzzzzzzzzzzzzzzzz!!!
  24. Berharap semoga cita-cita tercapai, dapat hidup yang diredhai dan diberkati, dimudahkan perjalanan hidup, rezeki yang diberkati, dapat mengakhiri hubungan percintaan ini dengan ikatan perkahwinan yang sah, tidak berjauhan dengan keluarga, tidak putus hubungan dengan kawan-kawan, blog semakin maju, muka maintain muda (hehehe boleh ker) dan hidup yang sempurna dunia akhirat.
  25. Tak taw nak merepek per dah. Harap dapat habis kan list nie dengan cepat!

sO, kamu-kamu yang di 'TAG' ialah:
  1. faralalola
  2. LiLy
  3. Hanif Ahmad
  4. wakiyuddin
  5. Kak Tiq
  6. hafizuddin rubae
  7. fatin zulhilmi
  8. syamim asyraf
  9. Fare Jojo
  10. Cahaya Petunjuk
  11. yUHAIRI
Ok, yang lain tu kalau korang nak aku 'tag' leave mesej kat chatbox and I will link you later... Tak larat dah wei nak link~

CHAO~

4 comments:

  1. thanks kak ainul coz tag lily..nnt ade ms lily wt ek.. :)

    ReplyDelete
  2. Thanks ainul sebab tag kak tiq, nnt kak tiq buat n inform kat ainul.. n papar skli kat blog kak tiq yaa

    Ainul telah ditag juga.. Jom klik http://muallimah86.blogspot.com/2010/10/sape-nak-hadiah-free-dari-paris.html

    ReplyDelete