Saturday, March 5, 2011

Alahai, Hensemnya Boyfriend I Yang Satu Nie! Awwww!

Semalam, Encik Boyfriend yang super duper comel lagi kacak bergaya telah selamat sampai ke rumah. Wah wah... Pertama kali kami bertentang mata, terus terang aku katakan yang aku sangat jatuh cinta kepadanya. Si dia sangat gagah, sangat kacak lagi rupawan. Pertemuan pertama kami tak lain tak bukan adalah di sebuah kedai yang terletak tak berapa jauh dari rumahku.

Cinta kami pada awalnya dihalang oleh Abah. Abah aku beranggapan sekiranya aku bersama si dia, sudah pasti aku akan melupakan kekasih lamaku serta tidak mempedulikannya lagi. Namun setelah diterangkan keadaan yang sebenar dan berkat sokongan daripada emak dan juga tok, maka, pada tanggal 4 Mac 2011, si dia dengan rasminya telah menjadi milikku.

Syukur, alhamdullillah. Aku sangat mencintai dan menyayanginya dengan sepenuh hati. Akan ku tatang dan jagai si dia bagai minyak yang penuh. Dia harta pertamaku dan aku akan sentiasa melakukan yang terbaik serta berusaha untuk tidak menyakiti si dia tersayang.. Percayalah sayangku...

Hoho... Jiwang tak jiwang tak? Kalau nak tau inilah dia buah hati yang aku maksudkan itu...



kereta comel untuk orang comel aje. Hehe...



Number Plat pun kena comel gak:  Orang Cina kata number nie manyak 'ong' ma...

Actually buah hati I nie dah sampai lebih kurang 3 minggu yang lalu, tapi disebabkan menanti nombor plat yang tak kunjung tiba dan nombor yang diminta pun dah 3 kali kena nombor tender, maka, keputusan telah dibuat. I tak nak nombor plat 1901 itu.

I nak proceed jer dengan apa-apa nombor. Tapi aku pun senaraikan jugaklah nombor-nombor yang aku nak tue. Alih-alih dapat nombor ini. Tapi syukurlah sebab nombor nie hanya bid sekali sahaja dan akhirnya jadi kepunyaanku yang sah.

Kalau nak tau makan, pakai dan sewa bulan-bulan boyfriend I nie ditaja sepenuhnya oleh I. Kecuali downpayment sahaja, mak, abah dan tok bermurah hati nak sponsor. Yang lain I bayar sendiri taw! Jangan nak pandai-pandai sebar cerita puaka yang I nie dibela sugar daddy pulak. I cili nanti mulut-mulut puaka yang mengeji tu baru tau!

Ini pun berkat aku menyimpan selama hampir 12 tahun. Lepas la kalau nak bayar untuk 3 bulan terus walaupun aku belum bergaji. Haha.. Silalah jeles kalau rasa nak jeles. Jangan segan-segan.

Dah. Babai.






4 comments:

  1. salam,

    hihihi Ai takmo jeles. boipren Ai pun hensem gak.

    :P

    ReplyDelete
  2. i punya pon ada tp uzur skit la.. huhu.. tp dh x isau dh sbab dia dh jd milik i spenuhnya.. huhu.. apa pon, congrate.. tp klu dapat nombor 1901 lg best.. huhu..

    ReplyDelete
  3. Ai: good to know that ur 'bf' are hensem too.

    horlick : nombor nie pun best gak sbb ada kaitan gak ngan diri I.

    ReplyDelete
  4. wow,,,congrt ainul,, ^^
    dpt "buah hati" comey,,

    ReplyDelete