Saturday, December 25, 2010

Christmas & Alamanda

Hi Buddy!

Rasanya elok kalau Ainul mulakan coretan kata hari ini dengan mengucapkan Selamat Menyambut Hari Natal kepada rakan-rakan yang beragama Kristian dan mereka yang menyambutnya pada hari ini. Hope all your wish will come true... Merry Chrismast and Happy New Year from me! (^_^)v 

Jadi, memandangkan cuti penggal persekolahan pun tinggal beberapa hari lagi, peluang untuk bersuka-ria memang tidak seharusnya dilepaskan begitu saja. Bak kata orang tu, dah alang-alang bercuti, takkan nak duduk terperap jer kat rumah. Sekali sekala, kena la keluar ambil angin. Baru la sihat biji mata, minda dan tubuh badan. hehe. Kalau orang lain pilih untuk ke gym atau taman rekreasi, aku pulak sebaliknya. Bagi aku, cara yang aku amalkan nie memang berkesan untuk merawat stress dan kebosanan tahap melampau. Lepas cuba cara ni, terus rasa tenang jer jiwa nie.. Cewah! Banyak la ko!

So, bertempat di Alamanda, Putrajaya kami berempat iaitu Cik Ilah (my auntie), Elly (cousin), Anis Baby Mok (sister) dan Ainul Syariha (me myself) telah pergi ke pusat membeli belah tersebut untuk window shopping sambil menonton filem Janin. Wah, memang havoc giler la hari ini. Untuk Janin aku bagi 4 bintang dan untuk window shopping aku bagi 5 bintang siap tambah bulan lagi taw. Memang terbaik lah wa cakap!

with cousin, Elly

nak jalan kat alamanda kena tengok peta, kalau tak memang sesat!

 apa motif kasut ini ?

 3 muskertees

me with sister

Ainul Syariha in turquiose

at Carlo Rino. 

Selesai menonton wayang dan window shopping, kami pun pulang. Sekian.


Thank you for reading this entry!



1 comment:

  1. wah,,wah,,,wahh....cantik la gmbar cyunk kat cni:)
    muka pn happy bershopping :*

    ReplyDelete