Wednesday, January 5, 2011

Miracle Miracle

Assalamualaikum...

Alhamdulillah... Itu jer yang mampu aku ucapkan setakat ini. Alhamdullilah... Syukur kepada Allah yang mengurniakan aku rezeki yang melimpah ruah dari sudut yang tidak disangka-sangka. Terima Kasih Allah. Terima kasih atas segala nikmat dan kurnia yang telah Engkau berikan.

Sejujurnya, aku sangat gembira hari ini. Gembira yang tidak terkata. Nampaknya, semua penat lelah dan usaha yang aku curahkan selama ini berhasil. Memang aku tak percaya dengan apa yang berlaku hari ini. Sesungguhnya, apa yang berlaku kepada aku hari ini dan semalam, aku anggap sebagai satu keajaiban. Ajaib kerana ia datang dalam keadaan yang tak dijangka-jangka.

Kalau nak diikutkan, aku memang tak de letakkan apa-apa harapan untuk peperiksaan kali nie. Dalam hati, aku dah berkira-kira, aku mungkin tak score kali nie. Lagipun, subjek MTE 3114 memang susah dan aku pun hanya sempat study beberapa hari jer before exam sebenar bermula. Tapi itu lah kuasa Allah. Kalau Dia mengkehendakkan sesuatu tu terjadi, maka jadilah! Itu rezeki aku dan aku sangat bersyukur.

Mungkin bagi sesetengah orang, apa yang aku dapat ini biasa-biasa aja. Tapi bagi aku ia sudah lebih daripada cukup. Lagipun keputusan peperiksaan ini merupakan yang terakhir dan ini juga merupakan keputusan yang paling tinggi yang pernah aku capai. Memang secara hitam putih, keputusan belum keluar lagi. Tapi, aku tetap nak berkongsi kegembiraan aku nie dengan semua orang.


Jadi, keputusan peperiksaan semester ini ialah 3.80 sahaja.

Sekian, terima kasih

Gembira... =)

2 comments: