Sunday, October 3, 2010

Open hOuSe LaGi dan LaGi


Assalamualaikum...

Hi you ols!
Apa khabar?
Harap korang sume sihat2 selalu la hendaknya...

........................................................................

Baiklah, seperti yang terpampang pada tajuk di atas, korang mesti dah tau kan aku nak cakap pasal apa..
Well, walaupun korang mungkin dah tau tapi aku tak kira, aku tetap jugak  nak cerita  pasal open house yang baru jer aku hadiri semalam and hari nie..
Wah wah wah.. Murahnya rezeki ku...
 Alhamdulillah~


So, open house pertama yang aku hadiri semalam tak lain tak bukan adalah anjuran daripada roomate sendiri. Nie la die roomate i. Cumil x? Dia lah tuan rumah untuk open house semalam.


Thanx u roommate! Makan pun sedap-sedap bangat! Jom kita intai sikit menu apa la yang disediakan semalam. Check it out !

Menu 1:
~Nasi Beriyani Ala Mamak~


Menu 2:
 ~Udang Masak Merah Mak Ngah~


Menu 3:

~Ayam Goreng Berempah Kaw Kaw Punye~


Menu 4:
~Cucur Udang Comey Lote~

Dessert:
~Puding Caramel Semanis Impian~  
(nak promote la sket nie roomate i yang buat)

+
~Buah-Buahan Campuran~


Haa.. Amacam? Mesti korang terliur kan? Hehe.. Takpe2, walaupun tak dapat makan, tengok gambar pun jadi la... Huhu... So, before balik, macam biasa la kene snap picca dulu... Baru la lengkap! Kan kan kan ?

hehe... 4 dara di tepian tangga...

I think dat's all for today ! Jumpe lagi  !

(pssst... actually nak upload gambar2 open house kat umah lecturer hari nie tapi gambar-gambar tue tak transfer lagi. May be tomorrow k?)



I am sooooooooooooooooooooo tired today! I need a good rest. 
So, till then. Bbye~

No comments:

Post a Comment