Tuesday, October 5, 2010

MournfuL DAy ='(


Assalamualaikum..
Hi u ols! Apa khabar?
Hopefully, korang semua sihat-sihat sentiasa hendaknya~

...................................................

 Actually aku tak tau macam mana 
nak mulakan patah kata hari nie. Sesungguhnya hari nie merupakan antara hari yang paling tak best dalam final sem ini. 
Naper tak best? Erm... ntah la.. 
May be sebab hari nie Prabu a/l Jayaseelan asyik dok pujuk2 aku kot soh pangkah nama die! 
Hahaha. No lah! I'm just kidding (^_^)v  


Anyway, aku nak ucapkan tahniah la kepada adik-adik dan pucuk pimpinan baru Jawatankuasa Perwakilan Pelajar  Kampus Ipoh. Hopefully, korang dapat menyempurnakan segala amanah yang diberikan sebaik mungkin. Jangan hanya hangat2 t*h* ayam jer. Sebelum bertanding, cakap berdegar-degar... Ops! do i just say 'berdegar-degar' ? Skema kot ayat aku. Continue... 
Tapi dah lepas bertanding janji hanya tinggal janji jer... (Once again ainul!  Ayat skema) 


Ha, berbalik semula kepada hari yang tak best nie. Korang mesti tertanya-tanya kan naper la aku cakap hari nie tak best! 
Tau la hari nie hari Isnin.. tak baik taw diskriminate hari! Tau la ko tue suka hari Sabtu! Ewah2..


Tak der, aku just rasa hari nie tak berapa best bila ada orang  berselisih pendapat dalam sesuatu perkara. Come on la guys ! We are adult. So, whatever decision it is, make it rational. Bak kata orang dulu-dulu, 'ukur baju di badan sendiri'. Kalau rasa awak tu tak mampu, tak payah la beli baju berjenama bagai. waH. Korang mesti tak paham kan aper yang aku cuba nak cakap! Tak pe, it's not that important. Abaikan jer la labu! Hehe


So, bagi menceriakan semula hari ini agar menjadi lebih bermakna, aku pun tengok la gambar-gambar raya di rumah En. Azhar + lawatan ke istana berhantu Kellie Castle. Erm, tapi bila pikir-pikir balik cam tak syok la layan gambar sorang-sorang kAN?. Korang pun jom la tengok sekali. Apa-apa pun JOM kita zzZAssssssssss!

~Sebelum pergi raya, lepak2 dulu makan kuih (buat alas pewot)~ huhu

~mE, tEddY & jOjO~  (bajet cumil la tu...)

~nOt Forgotten: The Driver~

~Tuan Rumah: En. Azhar dan isteri~

~ SesI malantak tak ingat dunia!~

~Geng somalia a.k.a mcm owang tak pernah makan 3 bulan~

~beginilah rupa ayam golek yang telah diratah oleh geng-geng somalia~ hehe (aku la tu)

~after makan, pose tepi kolam. Baru ada umppph~

 ~meow pun nak snap picca jugak ker?~

~before pulang~

~ok, bbye~


(actually, entry nie ditulis semalam bersamaan hari Isnin, 4 oCt 2010. Namun begitu, akibat kesilapan teknikal, entry ini x dapat dipublishkan pada waktu yang sepatutnya. Harap maklum)

No comments:

Post a Comment