Thursday, October 14, 2010

~In Pain~

Actually, aku tak berapa sihat hari ni. Maklum la, perempuan.. Cukup bulan jer mesti rasa sakit-sakit. Tak tahu lah nak wat macam mana lagi. Dah macam-macam cara aku cuba tapi semuanya tak dapat menghilangkan kesakitan yang ku rasa saat ini. Aduh aduh sakitnya...

Nasib baik la ada orang yang caring dan memahami keadaan diri. Terus jer suruh aku rehat banyak-banyak. Jangan lupa minum air, makan buah, sediakan ubat (supplemen) and macam-macam lagi. Thanx  u  Bb! Luv u sangat-sangat ♥♥♥

Disebabkan rasa sakit-sakit nie, aku selalu jer rasa tak selesa, serba tak kena, rasa lemah, emosi kurang stabil (cepat marah, sensitif) and kadang2 rasa macam nak pengsan.Kalau boleh nak tidur jer sepanjang hari. Macam sekarang nie, aku pun dah rasa sangat lemah. Aku nak rehat dulu. Da~



No comments:

Post a Comment