Friday, October 15, 2010

:: Shopping, Annual Dinner Dress and Clinique::

Huh, penat-penat... Memang penat! Actually, aku baru jer balik dari di Ipoh Parade. Balik-balik shopping jer terus update blog kesayanganku ini.. Hehe..Setelah berjuang selama hampir 7 jam, akhirnya aku boleh tersenyum puas dan berbangga dengan apa yang aku miliki. Yahoooooooooo!!!

Inilah antara hasil perjuanganku sebentar tadi. Korang mesti nak tau kan? Let's check it out!

~Tadaa~ 
(Mak ai.. banyaknya shopping... Kalau Hanif tengok nie mesti dia mengamuk!)

Huish, korang mesti terkejut kan bila tengok barang-barang diatas? Tak pun korang mesti berprasangka yang aku  nie kaya kan? Hahaha... Jangan mudah tertipu...

Sebenarnya, aku hanya beli 5 barangan sahaja iaitu my sweet and chicky mini dress yang sangat2 la murah harganya, my annual dinner dress, clucth and 2 barangan dari Clinique which are toner and moisturizer. Toner and moisturizer terpaksa beli sebab dah abis. Hukhukhuk ='(
 ~Clinique Clarifying Moisture Lotion 2 
(for dry combination skin)~
and

~ Clinique Dramatically Moisturizing Gel~

Oleh sebab, I nie duta produk Clinique maka I dapatlah 4 free gift daripada Clinique. Yahoo!!! Hehe. Bab duta tu aku tipu je. Tak delah, sebenarnya, kalau korang nie Clinique user everytime korang beli barangan Clinique, korang akan dapat free gift. So jangan malu-malu. Mintak jer apa-apa free gift yang korang nak as long as product tu ada dalam stok diorang. Mintak, jangan tak mintak taw! So, free gift yang aku dapat hari nie ialah:


 ~2 pack Clinique Supermoisture Makeup (Neutral)~

 ~~ Clinique All About Eyes~

 ~ 2 pack Clinique Superbalance Makeup Foundation (Ivory)~

and 

~Clinique key chain~

Besh tak besh tak? Besh kan? So, apa tunggu lagi. Segeralah ke kaunter Clinique berhampiran anda! (hehe.. promote nie). So, sekianlah sahaja diary untuk hari ini. Aku pun dah penat and i need a good rest. 
(Pesanan khidmat masyarakat, cuci muka anda sebelum tido bagi mengelakkan jerawat berleluasa. Jangan lupa sapukan toner dan moisturiser 2 kali sehari.). Sebagai penutup tirai malam ini, terimalah....

~my sweet and chicky mini dress~

Ini bukan baju annual dinner tapi baju untuk berjalan-jalan. Baju annual dinner tak boleh ditunjukkan sebelum tiba harinya. Suprise!


Nite and Take Care U ols!

No comments:

Post a Comment