Thursday, October 21, 2010

~Bachelorette Party~ (18SX)



Peringatan:
 Entry ini adalah untuk bacaan peringkat umur 23 tahun ke atas sahaja. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kesulitan dan masalah yang berlaku kepada sesiapa  selepas membaca artikel ini. Harap maklum!



Yuhuuuuuuuuuuuuu!!!

So, semalam kitorang baru jer adakan bachelorette party for our friend; Yuhaina! Apa yang bestnya pasal party malam semalam ialah, instead of makan-makan, we spent such a great time together! 

Party semalam memang havoc gila coz selain daripada elemen suprise, tema party malam tadi pun memang mengujakan! Macam yang korang semua sedia maklum, dah nama pun bachelorette party kan, so dress code pun tak main lah yang sopan santun bagai. Mestilah yang  
sexaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!  
Baru la awwww!! haha. (ops! aku taw ada pembaca blog nie di bawah umur 18 tahun, so, please !!! Switch off this channel)


Ok, sambung balik... Bukan setakat tu saja, party semalam pun dimeriahkan lagi dengan games-games yang 'panas' and  wa cakap sama lu memang sengal dan penuh sosial. Serious aku rasa cam ngah party kat disco. Ada limbo rock, love letters, and disco dance! Memang HAVOC and sinfull. Terasa berdosa pulak! hehe. 

oK, Disebabkan party nie bersifat private, so, no cameras allowed! 

~Bachelorrete party~
Korang agak-agak la cam ner la party kitorang kan?

Apa pun, aku nak ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU khas buat YUHAINA yang akan bernikah esok dengan ucapan Jadilah isteri terbaik untuk dunia dan akhirat! Let a secret of marriage remain secret~ (credit to Teddy). Happy Wedd and you're fired as a member of Single Mingle Society berkuatkuasa esok! (yang paling penting status 'dara' hang telah ditarikbalik)



~THIS IS SO yUHAINA~ 

 ONCE AGAIN! SELAMAT PENGANTIN BARU!

YOU ARE BRIDE OF THE YEAR!




7 comments:

  1. knape xajak aku???? waaaaaaaaaaaaaaaaa.....

    ReplyDelete
  2. ko pun bachelorrette jugak ker? ko ader pyjamas sexy ker? Kalau pakai Kain pelekat tak boleh join!

    ReplyDelete
  3. giler r... awat x habaq.. bikin gua tuutttt.... je...

    ReplyDelete
  4. Salam,. Ainul, tahniah untuk Yuhai yer,. =)

    ReplyDelete
  5. hohoho......happy for her....=)

    ReplyDelete
  6. ok, thank you along for the wishes. Insyaallah, nanti ainul sampaikan salam along tu..

    ReplyDelete
  7. tahniah tok yuhai.... ;)

    ReplyDelete